Strauji augusi «Lattelecom» klientu lojalitāte

Apollo
0 komentāru

Vislielākais klientu lojalitātes pieaugums Baltijas platjoslas interneta pakalpojumu sniedzēju vidū šogad bijis «Lattelecom», liecina EPSI («The Pan European Performance Satisfaction Initiative» — Eiropas darbības apmierinātības indekss — «EPSI Rating») 2009. gada pētījuma dati.

Strauji augusi «Lattelecom» klientu lojalitāte

Foto: Evija Trifanova/LETA

«Lattelecom» klientu lojalitāte pieaugusi par trim punktiem, sasniedzot 77,4 punktus no 100.

EPSI pētījumā konstatēts, ka šogad visstraujākais klientu lojalitātes pieaugums bijis Latvijā — 5,7 punkti, bet līderpozīcijas klientu lojalitātē ar 75,8 punktiem no 100 saglabā Lietuva. Latvijā klientu lojalitātes rādītājs ir 74,1, bet Igaunijā — 70,4 no 100.

Lojalitātes ziņā augstākais rezultāts (80 no 100 punktiem) ir Lietuvas interneta pakalpojumu sniedzējam «Meganet».

Savukārt klientu apmierinātība ar interneta pakalpojumu sniedzējiem Baltijas valstīs svārstās no 68,6 Igaunijā līdz 74,7 no 100 punktiem Lietuvā. Latvijā patērētāju apmierinātības rādītājs ir 70,9 no 100 punktiem.

EPSI pētījuma dati liecina, ka arī pēc klientu apmierinātības rādītājiem Lietuvas kompānija «Meganet» ieguvusi labākos rezultātus Baltijā (78,2 no 100 punktiem).

Šis ir sestais ikgadējais pētījums, kurā ietvertas Baltijas valstis. Tas tiek veikts, lai atbalstītu uz klientiem orientētu un vadītu pakalpojumu attīstību visā Eiropā.

Pētījums ir balstīts uz intervijām ar individuālajiem un korporatīvajiem klientiem visās trijās Baltijas valstīs. Telefonintervijas veikusi datu vākšanas kompānija «Runway». Savukārt datu analīzi veica «EPSI Baltija», izmantojot tādu pašu pieeju un modeli kā citās valstīs, kur tiek veikts šāda veida pētījums. Līdz ar to rezultāti var tikt salīdzināti ar citiem, kas iegūti no ikgadējiem pētījumiem citās Eiropas valstīs.

Ziņo redaktoram par kļūdu!



Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

20.08.2017
Ienākt apollo.lv