Tikai 3% Latvijas iedzīvotāju ikdienā neizmanto lojalitātes kartes

Apollo
37 komentāri

Absolūtajam vairākumam ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem (97%) ir vismaz viena lojalitātes/atlaižu karte, kura tiek izmantota ikdienā, liecina pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar LNT raidījumu «900 sekundes» veiktā aptauja.

Tikai 3% Latvijas iedzīvotāju ikdienā neizmanto lojalitātes kartes

Foto: Edijs Pālens/LETA

Visbiežāk izplatītas ir pārtikas un ikdienas preču veikalu kartes (94%), būvmateriālu (69%), aptieku (57%), kā arī degvielas uzpildes staciju (51%) lojalitātes/atlaižu kartes.

Trešdaļai (33%) ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 55 gadiem ir kāda no lojalitātes/atlaižu kartēm sabiedriskajā ēdināšanā, savukārt 31% - apģērbu, apavu veikalos, bet 30% - kāda no tirdzniecības centru lojalitātes kartēm.

Kopumā pārtikas un ikdienas preču veikalu kartes salīdzinoši biežāk izmanto sievietes. Tāpat sieviešu maciņos biežāk atrodamas un tiek izmantotas apģērbu, apavu un aptieku lojalitātes/atlaižu kartes.

Savukārt vīrieši salīdzinoši biežāk ikdienā lieto degvielas uzpildes staciju kartes. Gados jaunāki cilvēki salīdzinoši biežāk izmanto lojalitātes/atlaižu kartes kādā no sabiedriskās ēdināšanas vietām.

Ņemot vērā pakalpojumu sniedzēju izplatību Latvijā, salīdzinoši vairāk lojalitātes/atlaižu kartes izmanto pilsētnieki, īpaši – Rīgas un Pierīgas iedzīvotāji, mazāk – laukos dzīvojošie.

Ziņo redaktoram par kļūdu!



Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

11.12.2017
Ienākt apollo.lv