Uzlabotā «Mazda 6» Attēlu galerija

Apollo
0 komentāru

Jūsu uzmanībai piedāvājam iepazīties ar «Mazda 6».

Uzlabotā «Mazda 6» 3 attēli Atvērt

-    Jauns tiešās iesmidzināšanas benzīna dzinējs ar 155 ZS;
-    Jauna piecu pakāpju automātiskā pārnesumkārba;
-    Pārdomāti šasijas pilnveidojumi;
-    AFS pagriežamo biksenona starmešu sistēma;

Vispusīgi veiksmīgā modeļa priekšrocības pārmantotas uzlabotajā Mazda6, un papildinātas ar vēl pievilcīgāku aprīkojumu. Automašīnai izveidots jaunais Mazda priekšpuses dizains, kas ir kopīgs visām trim modeļa virsbūvēm. Hroma imitācija un klavierlakas krāsas apdare salonā pastiprina kvalitātes sajūtu. Jaunais MZR 2 litru DISI tiešās iesmidzināšanas dzinējs nodrošina augstus jaudas un griezes momenta rādītājus savienojumā ar samazinātu degvielas patēriņu un atbilstību Euro V izmešu normām. Būtiski uzlabojumi šasijā paaugstina vadāmības, stabilitātes un gaitas komforta rādītājus. Mazda6 pieejamas vairākas jaunas drošības un komforta ierīces, piemēram, Hill Launch Assist (atbalsta sistēma startēšanai slīpumā), AFS  adaptīvā priekšējo lukturu sistēma un ārkārtas avārijas bremzēšanas gaismas signālu funkcija.

Ar 268 000 pārdotiem automobiļiem «Mazda 6» kopš izlaišanas dienas ir ārkārtīgi populārs modelis visā pasaulē. Aptuveni 135 000 no tiem pārdoti tieši Eiropā, un pirmo divu gadu laikā Mazda6 saņēma 32 dažādas godalgas – 13 «Gada auto» titulus, «Zaļākā benzīna auto» titulu un citus.

Svarīgākās izmaiņas un uzlabojumi īsumā:

Ārpusē:
-    jauns priekšpuses dizains;
-    jauns priekšējo un aizmugurējo lukturu dizains;
-    dinamiskākas formas miglas lukturu korpusi;
-    jauni vieglmetāla 17” un 18” disku zīmējumi;
-    četras jaunas Mazda6 virsbūves krāsas, 2 no tām pilnīgi jaunas Mazda automašīnu klāstā;

Interjerā:
-    premium klasei atbilstošas kvalitātes apdare priekšējam vadības panelim;

Motortelpā:
-    pilnīgi jauns MZR 2 litru DISI benzīna dzinējs ar 155 ZS jaudu; 193 Nm griezes momentu un vidējo degvielas patēriņu 6,9 l/100 km;
-    piecpakāpju automātiskā pārnesumkārba, kas paredzēta 2 l DISI dzinējam;
-    uzlabota 2,2 litru MZR-CD dīzeļdzinēju sērija ar 3 dažādām jaudām – 129, 163 un 180 ZS (340/360/400 Nm attiecīgi) un vidējo degvielas patēriņu no 5,2 līdz 5,4 l uz 100 km;
-    no iepriekšējā modeļa pārņemti 1,8 (120 ZS) un 2,5 (170 ZS) litru benzīna dzinēji;

Šasijā un aprīkojumā:
-    stabilāka vadāmība un paaugstināts gaitas komforts;
-    izmainītas stūres iekārtas daļas precīzākai darbībai un vibrācijas izolēšanai;
-    uzlabota AFS (adaptīvo priekšējo lukturu sistēma) biksenona lukturos pilnīgākai līkumu izgaismošanai;
-    Emergency Stop Signal (ESS) jeb ārkārtas avārijas bremzēšanas signālu sistēma brīdina aizmugurē braucošos ar automātisku mirkšķināšanu ekstremālas bremzēšanas gadījumā;
-    Hill Launch Assist (HLA) modeļiem ar manuālo pārnesumkārbu atvieglo kustības uzsākšanu pret kalnu;

Jau šobrīd jaunā Mazda6 ir pieejama testa braucieniem Mazda autosalonā (Rīgā, Skanstes ielā 4a).

Ziņo redaktoram par kļūdu!

Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Komentētākie raksti

Satiksmes ierobežojumi

Vairāk

Valūtu kursi

17.08.2017
Ienākt apollo.lv