Vasaraudzis: diemžēl, šoreiz mūsu uzticamais auto mūs pievīla

Apollo
0 komentāru

Rallija komanda «Skandi Auto Rally Team» ar divām «Mitsubishi» Lancer WRC rallija automašīnām no 16. līdz 18. jūlijam, pateicoties kompāniju «LDz Cargo», «Pata AB» un «Gjensidige» atbalstam, piedalījās Baltijas garākajā un sarežģītākajā rallijā «Mad-Croc Rally Estonia 2010», kas norisinājās Dienvidigaunijā.

Vasaraudzis: diemžēl, šoreiz mūsu uzticamais auto mūs pievīla

Foto: Ieva Čīka/LETA

Šoreiz uz goda pjedestāla kāpa tikai Raimonda Kisiela un Arņa Roņa ekipāža, kura izcīnīja trešo vietu A8 klasē, jo Ivars Vasaraudzis ar Pēteri Spredzi rallija finišu nespēja sasniegt.

Ivars Vasaraudzis «Mad-Croc Rally Estonia 2010» ralliju uzsāka apņēmības pilns cīnīties par vietu uz goda pjedestāla, kā arī apņēmību agrākajai Pasaules čempionāta zvaigznei, igaunim Marko Martinam neļaut uzvarēt bez piepūles.

«Neskatoties uz to, ka Marko Martins kādu laiku nav profesionāli startējis nevienā rallijā, viņš neapšaubāmi ir pasaules klases rallija pilots, kurš ar «Ford» Focus WRC rallija automobili ir burtiski kā viens vesels. Nenoliedzami arī sarežģītie Igaunijas ātrumposmi viņam ir pazīstami daudz labāk kā man,» salīdzinot savus rezultātus ar kaimiņzemes ātrākā rallija pilota rezultātiem, atzīst Vasaraudzis.

Diemžēl Vasaraudzis un Spredzis savu meistarību nespēja pārbaudīt līdz rallija finišam, jo viņu sporta automašīnai, kas līdz šim bija kalpojusi godam, radās vairākas tehniskās problēmas – rallija sākumā atteica automašīnas elektronika, bet rallija astotajā ātrumposmā salūza un sāka degt sporta auto sajūgs. Trešajā rallija dienā, izmantojot Super Rally priekšrocības, Vasaraudzis ar Spredzi atgriezās «Mad-Croc Rally Estonia 2010» dalībnieku sastāvā, taču mirkli vēlāk no tā atkal izstājās, jo rallija vienpadsmitajā ātrumposmā radās problēmas ar viņu sporta automašīnas degvielas iesmidzināšanas sistēmu.

Neskatoties uz tehniskajām problēmām, Vasaraudzis rallija rezultātus vērtē ar prieku: «Es pats esmu vairāk vai mazāk apmierināts par mūsu sniegumu. Mums nevienā mirklī nebija mērķis tikt tuvāk Marko Martinam – galvenais bija braukt savā ritmā un tad skatīties ko vēl var izdarīt. Diemžēl, šoreiz mūsu uzticamais auto mūs pievīla. Šajā rallijā arī sapratu dažas savas kļūdas – stenogrammā bija atsevišķas vietas, kas nedaudz traucēja braukt ātrāk – kā arī sapratu pie kā turpmāk vēl vajag piestrādāt.»

Ziņo redaktoram par kļūdu!

Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Komentētākie raksti

Satiksmes ierobežojumi

Vairāk

Valūtu kursi

20.11.2017
Ienākt apollo.lv