Ventspils planetārijs un digitālā observatorija sāks darbu septembrī Attēlu galerija

0 komentāru

Šī gada 2.septembrī jaunajās telpās durvis vērs Ventspils Jaunrades nams, kas izvietots rekonstruētajā Latviešu biedrības namā un jaunuzceltajā piebūvē. Jaunrades namā atradīsies Baltijā modernākais un Latvijā vienīgais digitālais planetārijs, kā arī iebūvēta observatorija. Observatorijā uzstādīts augstas kvalitātes teleskops, kurā varēs aplūkot ne tikai sauli, bet arī zvaigznes diennakts tumšajā laikā.

Observatorija un planetārijs apmeklētājiem būs pieejama no 5.septembra.  Observatorija strādās katru dienu laikā no plkst. 11.00 līdz plkst. 20.00, izņemot pirmdienas. Katra seansa garums ir viena stunda un to sākums ir plkst. 11.00, 13.00, 15.00, 17.00 un plkst. 19.00, savukārt planetārija seansi sāksies plkst. 10.00, 12.00, 14.00, 16.00 un plkst. 18.00. Apmeklētāju informācijai – planetārija un observatorijas apmeklējums kopā aizņems divas stundas.

Biļetes cena pieaugušajiem būs Ls 1,50, pirmsskolas, vispārējās un profesionālās izglītības iestāžu audzēkņiem Ls 0,50, studentiem, pensionāriem un invalīdiem – Ls 1, savukārt ģimenes biļete (2 pieaugušie + no 1 līdz 5 bērniem vecumā līdz 16 gadiem) būs iegādājama par Ls 3,00 par vienu seansu. Grupām no 20 cilvēkiem būs iespējams saņemt 10% atlaidi. Būs pieejama arī vienotā biļete planetārija un observatorijas apmeklēšanai. Tās cena Ls 2,50.

Īpaši jāuzsver, ka Ventspils pilsētas vispārizglītojošo skolu 8. – 12. klašu audzēkņi fizikas stundas ietvaros observatoriju varēs apmeklēt bez maksas.

Bez tam skaistās, plašās un rekonstruētās Jaunrades nama telpas radīs iespējas vairāk kā 100 dažādām interešu kopām un vairāk kā pustūkstotim dalībnieku. Te raibā virknē savērpsies gan jauno kaucmindiešu garšīgās un dzīvei noderīgās aktivitātes, gan robotikas sarežģītās tehnoloģijas, te dziedās un dejos, un ierakstīs mūziku kvalitatīvā skaņu ierakstu studijā, te būs viena no Eiropas labākajām modeļu trasēm, pie tam pašu rokām būvēta, un ziemas dārzs. Izmantots tiks pat pats pagalms, kur bērni un arī pieaugušie, ja piemirsīsies, varēs atjaunot zināšanas ceļu satiksmes noteikumos un spēlēt šahu, ieelpojot līdzās augošo ziedu un garšaugu smaržas. Planetārijā un Observatorijā varēs ne tikai vērot debesjumu, bet arī 3D filmas par dzīvi dabā, okeānā un kosmosā.

Uz tikšanos Ventspilī – pilsētā, kur zvaigznes nāk tuvāk!

Ziņo redaktoram par kļūdu!

Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

Receptes