Vērtīgāko zīmolu topā «Toyota» apsteidz BMW

Apollo
2 komentāri

Ikgadējā «Millward Brown's BrandZ Top 100» vērtīgāko zīmolu apskatā, Japānas autobūves uzņēmums «Toyota» ir apsteidzis savu ilggadīgo sāncensi BMW.

Vērtīgāko zīmolu topā «Toyota» apsteidz BMW

Foto: Publicitātes foto

«Toyota» zīmola vērtība gada laikā ir pieaugusi par 12% un šobrīd tās vērtība sasniedz 24,5 miljardus ASV dolāru. Savukārt BMW gada laikā palielināja sava zīmola vērtību tikai par 2% un šobrīd sasniedz 24 miljardu ASV dolāru atzīmi.

Starp autoražotājiem trešo vietu ieņem «Mercedes-Benz» ar 11% izaugsmi un zīmola vērtību 18 miljardu ASV dolāru apmērā. «Honda» zīmols piedzīvoja 2% kritumu un šobrīd tiek novērtēts ar 12,4 miljardiem ASV dolāru. Top5 noslēdz «Nissan» ar 3% kāpumu un 10,2 miljardiem ASV dolāru vērtību.

Vācijas autobūves gigants «Volkswagen» ir pēdējais autobūves pārstāvis šajā topā un ieņēma godpilno 100 vietu. Trešais Vācijas premium markas autoražotājs «Audi» piedzīvoja visstraujāko izaugsmi 18% apmērā un nostājās uz 5,5 miljardu ASV dolāru robežas.

Ziņo redaktoram par kļūdu!

Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Komentētākie raksti

Satiksmes ierobežojumi

Vairāk

Valūtu kursi

25.11.2017
Ienākt apollo.lv