Viltojums par lielu naudu? Klientes līdz šim bēdīgākā iepirkšanās pieredze internetā Attēlu galerija

Apollo
174 komentāri

«Mana līdz šim bēdīgākā iepirkšanās pieredze internetā - «Membershop.lv»,» šādi ierakstu «Sūdzības.lv» sāk kāda interneta veikala kliente, kas iegādājusies pulksteni, taču jau pēc dažām dienām tas mainījis savu izskatu. Portāls «Apollo» sazinājās ar interneta veikala pārstāvjiem Igaunijā, lai lūgtu komentāru par esošo situāciju. 

«Pirms vairāk nekā diviem mēnešiem minētajā veikalā nopirku pulksteni, kas tika atsūtīts bojātā iepakojumā, par ko uzreiz informēju rakstiski «MemberShop.lv». Pulkstenim pēc apraksta ar «stainless steal» (nerūsējošs tērauds – aut.) siksniņu pēc divu līdz četru stundu nēsāšanas nogāja pārklājums, lai gan vienīgā mehāniskā ietekme bija ikdienas darbs ar datoru. Meistars pateica, ka siksniņa ir no kaut kāda lēta sakausējuma, kas nekvalitatīvi pārklāts ar citu materiālu,» teikts pircējas ierakstā. 

«Man pat «Swatch» pulksteņi, kas pirkti pirms septiņiem gadiem par kādiem četrdesmit eiro, šādi neizskatās, kaut gan tika lietoti vairākus gadus un pietiekoši intensīvi.»

Savā ierakstā pircēja norāda, ka pulkstenis neticis iegādāts par tādu summu, ko varētu «ar mierīgu sirdi norakstīt zaudējumos» un bilst, ka jau pusotru mēnesi gaida naudas atgriešanu no veikala, kas «jau trīs reizes pa telefonu un e-pastā stāsta, ka precizē sazina kādu informāciju». 

«Atdodiet naudu! Process, kopš pulksteņa nosūtīšanas atpakaļ iet jau vairāk kā pusotru mēnesi! Visu šo laiku man nav ne pulksteņa, ne naudas... Ja prece neatbilst aprakstam - «MemberShop.lv» - vai jūs pārdodat viltojumus? Vai arī ja prece ir brāķis? Jebkurā normālā veikalā nauda tiek atgriezta. Īpaši, ja mēs nerunājam par piecdesmit eiro pirkumu!»sašutusi ir interneta veikala kliente. Par kādu tieši summu prece iegādāta, kliente gan nenorāda. 

Portāls «Apollo» sazinājās ar «MemberShop.lv» pārstāvjiem Lietuvā un saņēma šādu komentāru: «Konkrētais klients veica pasūtījumu 2016. gada 29. novembrī. Produkts tika piegādāts 2016. gada 1. decembrī. Klients aizpildīja atgriešanas formu 2016. gada 26. decembrī. (16 dienas pēc pasūtījuma saņemšanas). Pulkstenis tika pārbaudīts un speciālisti pamanīja, ka pulkstenis ir lietots un tam nav aizsargplēves.» 

«Mēs centāmies sazināties ar ražotāju un saņemt fotogrāfijas, lai noskaidrotu, kā produkts izskatās. Esam saņēmuši secinājumu, ka pulksteni varētu būt ietekmējis kāds mehāniskais faktors (iespējams pulkstenis netīšām nomests uz kādas cietas virsmas). Ņemot vērā visus minētos apstākļus un faktu, ka mēs nevaram pārbaudīt detaļas un izprast situāciju ar klientu, esam nolēmuši atgriezt pulksteni klientam, bet viņa atteicās to pieņemt,» informēja «MemberShop» Klientu apkalpošanas departamenta vadītāja Irena Zdanavičienė.

Pēc «MemberShop» pārstāvju sniegtās informācijas, interneta veikala rīcībā neesot klientes sniegts dokumentāls ekspertīzes apliecinājums tam, ka pulkstenis tiešām būtu viltojums. Turklāt ekspertīzi pēc «MemberShop» pārstāvju teiktā drīkstētu veikt oficiālā ražotāja pilnvarotie pārstāvji.

«Esam saņēmuši informāciju no klienta, ka pulksteni esot pārbaudījis meistars, kurš devis klientam verbālu informāciju, ka pulkstenis nav oriģināls (nesniedzot nekādu rakstītu pierādījumu ar parakstu). Vēlamies norādīt, ka «Mathieu Legrand» pulksteņu kontroles un garantijas servisu var veikt tikai oficiālie ražotāja pilnvarotie pārstāvji ar oficiāli uzrakstītu dokumentu. Mēs neizslēdzam iespēju, ka pulkstenis netika pārbaudīts.» Pie elektroniskās vēstules «MemberShop» pārstāvji pievienojuši arī dokumentu, kurā norādīts, ka pulkstenis ir oriģināls un ražots Šveicē.  

«Mēs saprotam, ka šī situācija nav definēta, bet mēs vēlamies saglabāt labas un atvērtas attiecības ar mūsu klientiem. Tāpēc mēs klientam sniegsim atmaksu, lai gan joprojām pastāv neatbildēti jautājumi par lietošanu un produkta atgriešanu.»

«Mēs novērtējam mūsu kompānijas labo vārdu un varam droši apgalvot, ka vienmēr atbildam uz šāda veida informāciju. Tāpēc nolēmām veikt oficiālu šī produkta ekspertīzi ar oficiālo ražotāju.»

Tāpat interneta veikala pārstāve norādīja, ka «ņemot vērā visus minētos faktus un esošo situāciju, mēs ticam, ka šī lieta nedrīkstētu sasniegt publisko telpu ar jebkāda veida mediju starpniecību, jo mums nav oficiālu pierādījumu.» Pēc viņas domām, situācija, kas var kaitēt kompānijai, nedrīkstētu uzskatīt par mediju ziņu, jo klientes rīcībā neesot oficiāla dokumenta, kas pierādītu, ka pulkstenis ir viltojums. 

Internetā pieejamā informācija liecina, ka «Mathieu Legrand» pulksteņu cena ir teju divi tūkstoši eiro. Arī populārajā pirkšanas un pārdošanas vietnē «Ebay» šādas firmas pulksteņa cena ir aptuveni tūkstotis eiro. Savukārt, «MemberShop.lv» šādas firmas pulkstenis patlaban nav atrodams.

Citu firmu pulksteņi «MemberShop.lv» mājaslapā pieejami ar ievērojamām atlaidēm, piemēram, «Sophie and Freda» sieviešu pulkstenis no 530 eiro nocenots uz 89 eiro, bet firmas «Bertha» sieviešu pulkstenis no 890 eiro nocenots uz 115 eiro. «MemberShop.lv» par ievērojamām atlaidēm pieejami arī citu pasaulē zināmu firmu rokaspulksteņi - «Guess», «Furla», «Just Cavalli» un citi.  

Ziņo redaktoram par kļūdu!

Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

26.05.2017
 

Laika ziņas

Vairāk

Valūtu kursi

26.05.2017
Ienākt apollo.lv