Žurnālā «Psiholoģija Mums» maijā

Apollo
0 komentāru

Lasiet žurnāla «Psiholoģija Mums» maija numurā:

Jaunās hipnozes prakse rakstā: Runāt īstajā valodā. Žana Beiko,( Francija)

Kas ir hipnoze un no kā tā sastāv? Vai viegli ir ievest cilvēku transā, vai visi cilvēki padodas hipnozei? Kādas ir tās grūtības un kur var rasties sarežģījumi pielietojot transu? Daudz ir dzirdēts par levitāciju, dažādas neizpratnes ir izraisījis šis vārds, kas īsti tas ir? Šajā rakstā Jūs atradīsiet šīs atbildes par hipnozi un tās iespējām.

Vai pieņemsim praviešus savā zemē? Aelita Folkmane

Jaunais gadsimts mums atnes jaunus pārsteigumus. Skolēnu vecāki un padagogi arvien biežāk izjūt, ka ar izglītības sistēmu kaut kas nav kārtībā… Ģimenē aug neparasts bērns… Viņa klātbūtne mājiniekus gan priecē, gan mulsina, gan reizē pat sāpina… Skolotāji ir izmisumā, jo bērns neiekļaujas nekādos rāmjos… Zinātnieki un speciālisti ir konstatējuši faktu, ka mūsdienās saskaramies ar bērniem, kam ir pavisam citāds DNS…

Nauda — vara vai brīvība? Lilita Danilāne

Ir cilvēki, kas apgalvo, ka nauda viņus neinteresē, bet tomēr viņi strādās astoņas stundas dienā. Viņi noliedz īstenību. Ja nauda viņus neinteresē, kāpēc gan viņi strādā? Šajā rakstā jūs uzzināsiet kam tad pieder vara- naudai vai cilvēkam? Vai bagātība var būt laime un kā ir iespējams ar viņu dalīties?

Mīlestība un citas attiecības. Sergejs Petrušins, (Krievija)

Cik gan bieži saskaramies ar problēmu kā saglabāt attiecības, kā satuvināties ar svešo, bet nepadarīt viņu par personisko īpašumu, kā būt tajā visā un pareizi to veidot un attīstīt? Un kāpēc nonākam dubultlomas varā? Kā pareizi veidot attiecības ar radiem un svešajiem? Un vēl daudz interesantu lietu atradīsiet šajā rakstā, kas skar cilvēka attiecību specifiku.

Imprinta maģija. Igors Kudrjavcevs

Jūs varat strīdēties, bet psihologi apgalvo, ka ikviens dzirdētais un izrunātais vārds paliek mūsu atmiņā. Dažreiz viens vārds vai frāze var izmainīt cilvēka dzīvi un šāda psiholoģiska parādība tiek saukta par imprintu jeb nospiedumu smadzenēs. Jūs uzzināsiet kā tas tieši skar mūs un kādu lomu tas var nospēlēt mūsu mazulīša tālākajā nākotnē un ejamajā dzīves ceļā.

Vai es esmu reklāma? Zane Āboliņa

Mēs dzīvojam laikā, kad informācijai ir milzīga nozīme un ietekme. Tā ir kļuvusi par preci, ko var pirkt un pārdot, ar to var manipulēt. Šīs preces patērētāji ir sabiedrība, ko ar informāciju dāsni apgādā plašsaziņas līdzekļi — televīzija, prese, radio, internets. Tomēr visspēcīgākais ietekmēšanas līdzeklis mūsdienās ir reklāma. Bet vai mēs vienmēr apzināmies, ka tas, ko redzam, vai dzirdam, ir reklāma?

Un vēl lasiet «Psiholoģija mums» lappusēs:

Vienatnē ar pasauli. Igors Kaļinausks

Par «acīmredzamo» jeb pats sev PATS. Vitālijs Bogdanovičš, (Krievija)

Nāvējošā loģika. Mihails Ležepekovs

Metafora un ķermeņa metafora psihoterapijā. Jeļena Ļeoņenko, Gaļina Timošenko,( Maskava)

Pa Krieviju klīst neirotisma rēgs! Setgejs Kopoņevs ( Krievija)

Es lidoju sapnī. N. Kundzes vēstule

Dzīvais sudrabs. Aļonas Levinas komentārs par N. Kundzes vēstuli.

 

Asoc.prof. Dr.psyc. Anita Lasmane psiholoģe Nora Kalnmale

Uz tikšanos žurnāla «Psiholoģija mums» lappusēs!

Žurnālu var nopirkt preses tirdzniecības vietās — kioskos, grāmatu veikalos, Rimi veikalos u. c. vai pasūtīt Abonēšanas centrā Diena pa tālr. 8004001. Ja jūs interesē iepriekšējie žurnāla numuri, zvaniet 7371096 vai nāciet uz redakciju Rīgā, Brīvības ielā 109-3.

Ar cieņu Izdevējs HROFT.

Žurnālā «Psiholoģija Mums» maijā

Ziņo redaktoram par kļūdu!

Ziņo redaktoram par dzēšamu komentāru!

 

Receptes

Vairāk

Valūtu kursi

17.10.2017
Ienākt apollo.lv