Robežsardze atvainojas lidostas pasažieriem par gaidīšanu nesamērīgā rindā

Dalīties Dalīties E-pasts Drukāt Iesūtiet ziņu Komentāri

FOTO: Ieva Leiniša/LETA

Valsts robežsardze atvainojas Rīgas lidostas pasažieriem, kuri vakar tehnisku iemeslu dēļ bija spiesti gaidīt nesamērīgi garā rindā uz robežpārbaudi, informēja Valsts robežsardze.

Valsts robežsardze un lidostas administrācija veica visu iespējamo, lai radušos situāciju atrisinātu, kā arī turpina darbu, lai novērstu tehnisko problēmu iemeslus un šādu situāciju atkārtotu rašanos.

Valsts robežsardze atvainojas lidostas «Rīga» pasažieriem par sagādātajām neērtībām.

Jau ziņots, ka kopš 7.aprīļa Valsts robežsardze sākusi visu Eiropas Savienības, Eiropas Ekonomiskās zonas un Šveices Konfederācijas pilsoņu pastiprinātas robežpārbaudes un Šengenas zonas ārējās robežas.

Pastiprinātu robežpārbaužu ieviešana saistīta ar Eiropas Parlamenta martā apstiprinātajiem grozījumiem Šengenas Robežu kodeksā un to mērķis ir palielināt drošību Šengenas telpā un identificēt personas, kuras iespējams varētu radīt draudus sabiedriskajai kārtībai un iekšējai drošībai.

Kopš sistēmisko pārbaužu ieviešanas robežkontroles punktos pārbaudes ir veiktas teju 2,5 miljoniem Šengenas ārējo robežu šķērsojošo personu. Vidēji dienā robežsargi sistēmiskās pārbaudes veic 10 000 personām un dara visu iespējamo, lai robežpārbaudes procedūra notiktu maksimāli raiti un robežu šķērsojošām personām sagādātu pēc iespējas mazākas neērtības.

    Uz augšu