Rīgas modes nedēļas trešā diena: Natālija Jansone, BLCV by Bulichev, Public Makes Image, Talented

Dalīties Dalīties E-pasts Drukāt Iesūtiet ziņu Komentāri

RFW 3.diena: Public Makes Image

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

Trešajā Rīgas modes nedēļas dienā varēja skatīt Natālija Jansone (Latvija), BLCV by Bulichev (Latvija), Public Makes Image (Latvija), Talented (Latvija).

Natālija Jansone

Natālijas Jansone tērpi ir kā modes valodas haiku – eleganti, rezervēti un precīzi piegriezti kā dārgakmeņi. Ar rokām darināti, izmantojot dabiskos materiālus.
 

BLCV by Bulichev

BLCV by Bulichev ir unikāla zīmola koncepcija, kas apvieno pret-a-porter kolekcijas ar individuāliem klientu pasūtījumiem, to 2002.gadā izveidoja Iļja Buličevs Rīgā, Latvijā. Zīmols galvenokārt strādā ar džinsa audumiem, kas inovatīvi tiek lietoti klasiskos dizainos ar drosmīgām detaļām. BLCV by Bulichev ir jaunais, dumpinieciskais veids, kā atrast sev ideāli piemērotus džinsa izstrādājumus!
 

Public Makes Image

Public Makes Image ir urbānā dzīvesstila modes zīmols, kurš tika dibināts 2016.gadā. Jaunajā kolekcijā “Tumšais izdzīvojušais” (“Dark Survivor”) lielpilsētu mode ir apvienota ar glamūro 80. un 90. gadu mantojumu. Šī ir pirmā Public Makes Image kolekcija ar roku darinātām kurpēm no dabīgās ādas un īpašiem aksesuāriem. Kolekcija tika radīta pēc dizainera iedvesmas, kas radās, apmeklējot vairākas Eiropas pilsētas, kā arī izvērtējot vadošo tendenču analītiķu prognozes par jaunākajām tendencēm modes pasaulē.
 

Talented

TALENTED ir latviešu zīmols, kas īpaši specializējas kreklu un kreklkleitu dizainā un izgatavošanā. Zīmola svarīgākās vērtības ir kvalitāte, asprātība un svaigums, bet klienti - dažādi izcili talanti. TALENTED klienta mīļākā dienas daļa ir izdarīts darbs. Zinātkārs no dzimšanas, viņš grib zināt, kas pateikts starp rindām, kāds ir mainīgais lielums un kur slēpjas patiesība. Negaidītas idejas ir viņa drošā teritorija. Un īstais krekls ļauj tās realizēt.
 

Uz augšu