"Gribas paēst, bet atkal jāiet cauri visam veikalam!" Iedzīvotāji neizpratnē par IKEA pārvietošanās organizāciju

Dalīties Dalīties E-pasts Drukāt Iesūtiet ziņu Komentāri

FOTO: SUSANA VERA/REUTERS

Iedzīvotāji pauž neizpratni par pārvietošanās organizāciju jaunuzceltajā veikalā IKEA - ja cilvēks nevēlas staigāt pa veikalu, bet gan ieturēt maltīti restorānā, izkļūšana no ēkas ir problemātiska, jo tāpat nākas mērot ceļu cauri visai zālei, vēsta TV3 raidījums Bez Tabu.

Raidījums informē, ka Gints kopā ar sievu un dažus mēnešus vecu bērnu ieradies veikalā nobaudīt pusdienas. Pēc maltītes ģimene devusies lifta virzienā, kas ved tieši uz izeju. Taču pie lifta atradies darbinieks, kurš to izmantot aizliedzis. Paskaidrojis, lai nokļūtu pirmajā stāvā, jāizmanto blakus esošais lifts. Tas ved uz pirmo stāvu. Atveras durvis un priekšā ekspozīcijas zāles ieejas vārti.

"Un atkal jāiet cauri visam veikalam," piedzīvotajā dalās Gints.

Pēc saņemtā atteikuma liftu izmantot, Gints lūdzis personālam paskaidrot, kāpēc to izmantot aizliegts. Personāla darbiniece paskaidrojusi, ka IKEA ir mēbeļu veikals, ne ēdināšanas uzņēmums. Tomēr Gints uzskata, ka sacītais arguments neizturot kritiku.

"Mājaslapā, viņi aicina ģimenes ar bērniem ierasties uz pusdienām, taču finālā tu ieej, bet tev tāpat jāiziet cauri visam veikalam!" neapmierināts ar pārvietošanās sistēmu veikalā ir Gints.

Neizpratni par pārvietošanās organizāciju pauž arī citi. Internetvidē atrodas iedzīvotāju atsauksmes pēc IKEA apmeklēšanas. Pārsvarā cilvēki ir neapmierināti tieši ar garo ceļu, lai no veikala izkļūtu.

Pusdienās es tur diez vai braukšu, jo izvilkties cauri visam veikalam prasa ap 10 minūtēm," secinājusi kāda iedzīvotāja.

Satiktās ģimenes ar bērniem apstiprina, ka pamanījušas apsargus pie lifta durvīm un aizliegumu to izmantot. Citi uzskata, ka sistēma paliek sistēma, citi tomēr uzsver, ka administrācijai būtu jādomā par apmeklētāju komfortu.

Pēc IKEA sabiedrisko attiecību vadītāju Baltijas valstīs Renātes Dantes sacītā, aizliegums liftu izmantot ir pārdomāts solis. Veikala koncepts visā pasaulē ir vienots, nepieļaujot nekādas atkāpes. Atgādina, ka klientiem vēlas nodrošināt vispatīkamāko pieredzi, apmeklējot veikalu, taču noteikumi paliekot nelokāmi. 

Gadījumos, kad apmeklētāji nespēj orientēties plašajos veikala gaiteņos, iesaka palīdzību lūgt personālam. Viņi esot instruēti parādīt ātrāko ceļu uz izeju un palīdzēt citos gadījumos. Vecākiem ar bērniem piedāvā izmantot ratiņus, kuros var ielikt bērnu.

Foto: Pirmie IKEA apmeklētāji Rīgas veikalā

Uz augšu