Anna Lieckalniņa-Krimele iesaka, kā patīkamāk pavadīt tumšos rudens vakarus

Dalīties Dalīties E-pasts Drukāt Iesūtiet ziņu Komentāri

Anna Lieckalniņa-Krimele

FOTO: No personīgā arhīva

Daiļā terapeite un personības izaugsmes trenere Anna Lieckalniņa-Krimele, kas ir arī māmiņa divām meitiņām, atklāj, kā sadzīvot ar tumšajiem rudens vakariem un neieslīgt drūmās domās, padarot tos gaišākus un patīkamākus. Iedvesmojies! 

Anna Lieckalniņa-Krimele iesaka, ko darīt, lai saglabātu dzīvesprieku nosacīti drūmajā laikā, drīzāk - tumšajā laikā: "Pēc laimes formulas un pētījumu rādītājiem varam spriest, ka primāri laimīgus cilvēkus dara saskarsme ar sev tuvajiem un mīļajiem ģimenes locekļiem, draugiem un radiem! Šis būtu noteikums Nr. 1 jebkuros laikapstākļos!"

"Satikties, kopā pavadīt laiku, pagatavot pusdienas, vakariņas, doties kopīgās brokastīs vai var būt vienkārši paskatīties kopīgi filmu," Anna stāsta.

FOTO: Ieva Čīka / LETA

"Otra lieta, ko es noteikti varu ieteikt, ir kustēties!" To viņa īpaši uzsver: "Pastaiga svaigā gaisā pēc iespējas biežāk - sporta nodarbības, fiziska piepūle. Tas liek asinīm riņķot straujāk un justies dzīvam, arī muskuļu sāpes tam piederas kā patīkams bonuss, kad apzinies, ka esi ieguvis jau kaut nedaudz labāku fizisko formu."

"Trešā lieta, ko varu ieteikt - veiciet izmaiņas savā mājoklī! Pārbīdiet mebeles, salieciet sveces, kas var būt pat krāsainas, izdekorējiet māju vai nokrāsojiet sienu jaunā krāsā, lai svaigums piepilda jūsu ikdienas telpas, tas noteikti piešķirs jaunas pozitīvas emocijas," iesaka terapeite un personības izaugsmes trenere.

FOTO: Jānis Škapars/LETA

Ja šis viss šķiet par maz, Anna iesaka pārvarēt sevi un iekarot jaunas virsotnes, dodoties jaunos piedzīvojumos un atklāt sevi un citus, teiksim, pievienojoties kādai viņas vadītai terapeitiskai tematiskai grupai. Terapija esot labs veids, kā sev palīdzēt, un Anna labprāt to darītu.

Iedvesmojies arī tu no gaišajiem padomiem un neslīgsti drūmumā!

Fotogalerija: Dienas skaistule: Anna Lieckalniņa

Uz augšu