Kā lidot ar lauztu kāju? Klients pārmet lidsabiedrībai sliktu servisu

FOTO: twitter.com/EmilsJakrins

Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora pienākumu izpildītājs Emīls Jakrins sociālajā vietnē Twitter ievietojis fotogrāfiju, kurā redzams, ka viņš lidojis ar lauztu kāju. Domnieks lidsabiedrībai pārmet apkalpes izturēšanos un neizpratni par lidojuma un pasažiera drošību. 

"airBaltic apkalpes izpratne par pasažieru un lidojuma drošību - kategoriski nepārsēdināt cilvēku ar divās vietās lauztu celi pirmajā (biznesa klasē viens cilv.) rindā, labāk lai traucē pašai apkalpei, citiem pasažieriem un salauztajam celim 3h garumā," raksta neapmierinātais pasažieris.

Kā portālam Apollo skaidro airBaltic, lidojumos pasažierim ar lauztu kāju ir atļauts lidot pie nosacījuma, ja persona var atrasties standarta lidmašīnas sēdvietā. "Drošības apsvērumu dēļ gan lidsabiedrība ne vienmēr var garantēt transportēšanu nesaliecamas kājas gadījumā," norāda lidsabiedrībā. 

airBaltic aicina pasažierus līdzīgos gadījumos vēl pirms lidojuma sazināties ar lidsabiedrību, lai pārliecinātos par to, vai lidojums var tikt nodrošināts un vai nepieciešamas ārsta aizpildītas īpašas medicīniskās veidlapas, lai saņemtu apstiprinājumu, ka pasažierim ceļot ir droši.

Lai saņemtu šo apstiprinājumu, medicīnisko formu nepieciešams iesūtīt ne vēlāk kā divas darba dienas pirms izlidošanas. Tāpat, iepriekš informējot lidsabiedrību par īpašām vajadzībām, airBaltic arī nodrošina iespēju bez maksas saņemt ratiņkrēslu ar pavadoni lidostā.

Ekonomiskās klases pasažieri airBaltic lidojumus uz biznesa klasi var tikt pārsēdināti tikai gadījumos, kad biznesa klasē nelido neviens pasažieris. Konkrētajā lidojumā biznesa klasē bija pasažieris, precizē airBaltic.

Uz augšu